Про стан фінансово-бюджетної
дисципліни у Дрогобицькому районі
за результатами контрольних заходів,
проведених у 2012 році
Розглянувши листа Дрогобицької об’єднаної державної фінансової інспекції від 19 лютого 2013 року №20-13/340, з метою дотримання чинного законодавства при використанні бюджетних коштів і збереженні комунального майна, керуючись п.2 ст.16 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:
1.Інформацію начальника Дрогобицької об’єднаної державної фінансової інспекції Величко Г.С. “Про стан фінансово-бюджетної дисципліни у Дрогобицькому районі за результатами контрольних заходів, проведених у 2012 році” взяти до відома.
2. Керівникам установ і організацій вжити додаткових заходів щодо:
2.1.Недопущення у подальшому порушень при використанні бюджетних коштів та збереженні комунального майна.
2.2.Підвищення персональної відповідальності за правильністю та достовірністю витрат при проведенні процедур закупівель товарів, робіт , послуг за державні кошти.
3. Враховуючи наявність суттєвих недоліків та порушень при використанні бюджетних коштів рекомендувати сільським, селищним головам:
3.1. З метою недопущення фінансових порушень затверджувати кошториси доходів і видатків сільських, селищних бюджетів з врахуванням обґрунтованих розрахунків щодо окремих витрат.
3.2. Встановити особистий контроль за повнотою та своєчасністю власних доходів сільських, селищних бюджетів в частині надходження орендної плати за земельні ділянки та іншого комунального майна.
3.3. Керуючись Законом України «Про оцінку земель» провести відповідну роботу щодо затвердження нових нормативних грошових оцінок земель з подальшим переукладанням договорів оренди земельних ділянок.
3.4. Розглянути питання щодо відповідності займаним посадам посадових осіб, які відповідають за вказані ділянки роботи.
4. Керівникам бюджетних установ і організацій , сільським, селищним головам:
4.1. Спільно з фінансовим управлінням райдержадміністрації та Дрогобицьким управлінням Державної казначейської служби України Львівської області впродовж 2013 року організувати проведення з головними бухгалтерами установ, організацій наради-семінару з питань правильного та законного використання бюджетних коштів та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
5. Звернути увагу керівників підприємств, установ і організацій, що відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2006 року №1673 “Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів” підставою для розгляду питання про відповідність займаній посаді керівників бюджетних установ або розірвання контракту з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки є недотримання ними фінансового та бюджетного законодавства, а також незабезпечення виконання в установлені строки законних вимог органів державної фінансової інспекції.
6. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова М.П. ВИННИЦЬКИЙ