» Дрогобицька ДПІ ГУ ДПС » Про електронну звітність запитували на “гарячій лінії”

Про електронну звітність запитували на “гарячій лінії”

Автор: admin1 от 24-11-2014, 09:32
 (голосів: 0)

На запитання платників податків під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідав начальник відділу інформаційних технологій та обліку платників податків Дрогобицької ОДПІ Олег Степанович Роман.

По якій квитанції визначається дата і час подання податкового документа в електронному вигляді?

На підтвердження приймання поданої звітності платнику надсилають другу квитанцію – у текстовому форматі, де зазначають реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, дату приймання документа, реєстраційний номер, податковий період і дані відправника квитанції. На другу квитанцію накладають електронний цифровий підпис ДФС України, його шифрують і надсилають платнику. Датою і часом подання податкового документа в електронному вигляді вважаються дата і час, зафіксовані у першій квитанції.

Що необхідно зробити для отримання електронного ключа у випадку зміни керівника підприємства?

Перш за все, необхідно подати відомості про зміну керівника до Державного реєстратора за місцем своєї реєстрації, а відомості про зміну головного бухгалтера – до податкової інспекції. Нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів необхідно отримати у строк до моменту подання наступної електронної звітності, та переукласти договір Про визнання електронних документів. Якщо договір Про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нової інформації зазначений договір необхідно переукласти.

Що передбачає система електронного адміністрування ПДВ?

Система електронного адміністрування ПДВ передбачає наступне:

- всім платникам податку на додану вартість автоматично на безоплатній основі будуть відкриті рахунки в Казначействі;

- податкові накладні будуть складатися виключно в електронному вигляді та реєструватись в Єдиному реєстрі податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній;

- система визначатиме суму на яку платник має право зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі та автоматично в розрізі платників податку забезпечуватиме облік сум податку по отриманих та виданих податкових накладних на момент реєстрації, та сплаченого податку при ввезенні товарів на митну територію України.

Що робити якщо платник втратив (пошкодив) безкоштовний особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа?

Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до будь-якого представництва АЦСК ІДД ДФС та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua