» Офіційні документи » Розпорядження голови райдержадміністрації від 7 травня 2013 року №125

Розпорядження голови райдержадміністрації від 7 травня 2013 року №125

Автор: admin от 13-05-2013, 15:53

Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 листопада 2004 року № 349

 

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження голови районної державної адміністрації від 31 жовтня 2012 року № 525 «Про впорядкування структури районної державної адміністрації»:

 

Внести зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 листопада 2004 року № 349 «Про Порядок здійснення контролю за виконанням документів», а саме:

1. Вважати таким, що втратив чинність п.3 цього розпорядження.

2. Викласти в новій редакції такі пункти Порядку здійснення контролю за виконанням документів :

1.1. Контроль за виконанням документів в райдержадміністрації (надалі – контроль) покладено на загальний відділ апарату райдержадміністрації ( надалі – загальний відділ).

1.2. Контролю підлягають зареєстровані документи, в яких визначено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов’язковому контролю підлягає виконання розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, запитів і звернень народних депутатів України, листів обласної та районної державних адміністрацій.

1.3. Організацію контролю за виконанням розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, запитів і звернень народних депутатів України, листів обласної та районної державних адміністрацій здійснює керівник апарату районної державної адміністрації. Безпосередній контроль за виконанням документів здійснює загальний відділ апарату райдержадміністрації.

1.5. Безпосередній контроль за термінами виконання документів у структурних підрозділах райдержадміністрації здійснює головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації.

1.6. Контроль за ходом виконання розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій здійснюється шляхом:

  • аналізу та узагальнення у визначені терміни письмової інформації виконавців про стан виконання документів загалом або окремих встановлених ними завдань;

  • систематичного аналізу статистичних та оперативних даних, що характеризують стан їх виконання;

  • періодичної комплексної або цільової перевірки організації та стану виконання документів безпосередньо на місцях;

  • заслуховування звіту виконавців з виконання визначених завдань на засіданнях Колегії, нарадах при голові районної державної адміністрації або його заступників (відповідно до розподілу обов’язків).

2.4. Розглядає і встановлює термін виконання завдань, визначених розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації особисто голова райдержадміністрації ( відразу після реєстрації документа).

3.7. Інформація про документи, виконання яких про терміновано більше ніж на 3 дні, узагальнюється і подається керівнику апарату для вжиття додаткових заходів щодо усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань, визначених у документі.

3.8. Дані про виконання взятих на контроль документів один раз у тиждень узагальнює загальний відділ і подає голові райдержадміністрації.

4.2. За підсумками виконання документів готується довідка про стан виконання встановлених завдань на підставі аналітичних та інформаційних матеріалів виконавців, визначених у документах та резолюціях керівництва райдержадміністрації, або проект інформації (листа) для подання до вищого органу влади.

4.3. Інформацію (звіт) про стан виконання документів органів виконавчої влади вищого рівня, що подається відповідно органам виконавчої влади вищого рівня, підписує голова районної державної адміністрації.

4.4. Матеріали про виконання документів виконавцями, визначеними в резолюціях, подаються для узагальнення відповідно до резолюцій керівництва з обов’язковим поданням копій матеріалів до загального відділу.

    5.4. Контрольна папка з візою голови райдержадміністрації про виконання документа скеровується до загального відділу.

    5.5. У випадку незадовільного виконання розпорядження або доручення голови райдержадміністрації контрольна папка з документом повертається на доопрацювання виконавцеві, який повідомляє загальний відділ про новий термін його виконання.

    5.6. Оригінали документів вищих органів виконавчої влади, матеріали про їх виконання, контрольні папки на документи, зняті з контролю, зберігаються у загальному відділі.

    6.2. Підставою для депреміювання є службова записка начальника загального відділу апарату райдержадміністрації на ім’я голови райдержадміністрації з аналізом стану виконання того чи іншого документа (групи документів) та пропозиціями щодо депреміювання.

    3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації О.І.Філіпенка.

     

     

Голова   М.П.ВИННИЦЬКИЙ

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua