» Дрогобицька ДПІ ГУ ДПС » Про електронну звітність та електронний підпис запитували на “гарячій лінії”

Про електронну звітність та електронний підпис запитували на “гарячій лінії”

Автор: admin2 от 14-05-2015, 09:02
 (голосів: 0)

На запитання платників податків під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідав начальник відділу інформаційних технологій Дрогобицької ОДПІ Олег Степанович Роман.

Чи можна здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?

Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливості реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.

Який термін розгляду договору Про визнання електронних документів?

Термін розгляду договору “Про визнання електронних документів” з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення “.rpl” та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення “.xml” не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

Під час відправки податкової звітності в електронному вигляді при підписанні документа виникла помилка Неправильний пароль. Що робити в такому випадку?

Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД ДФС в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакета реєстраційних документів.

Чи можна перед поданням звітності з ПДВ зробити звірку з інформацією, яка знаходиться в базах даних ДФС?

Міністерством доходів і зборів України впроваджено нову послугу для платників, яка дозволяє уникнути помилок при формуванні податкової звітності в електронному вигляді.

Специфіка роботи сервісу полягає у своєчасному виявленні наявних помилок у наданій звітності та можливості їх виправлення без застосування фінансових санкцій.

Так, надіслана платником декларація з податку на додану вартість одразу ж проходить арифметичний контроль та співставлення даних з наявною інформацією у базах ДФС. У разі виявлення під час звірки ризиків, вони одразу ж формуються в електронне повідомлення та надсилаються платнику для самостійного коригування податкової звітності.

 

Сектор комунікацій

Дрогобицької ОДПІ

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua