На запитання платників податків під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідав начальник відділу інформаційних технологій Дрогобицької ОДПІ Олег Степанович Роман.
Чи можна здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі?
Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливості реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.
Який термін розгляду договору “Про визнання електронних документів”?
Термін розгляду договору “Про визнання електронних документів” з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення “.rpl” та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення “.xml” не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.
Під час відправки податкової звітності в електронному вигляді при підписанні документа виникла помилка “Неправильний пароль”. Що робити в такому випадку?
Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД ДФС в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакета реєстраційних документів.
Чи можна перед поданням звітності з ПДВ зробити звірку з інформацією, яка знаходиться в базах даних ДФС?
Міністерством доходів і зборів України впроваджено нову послугу для платників, яка дозволяє уникнути помилок при формуванні податкової звітності в електронному вигляді.
Специфіка роботи сервісу полягає у своєчасному виявленні наявних помилок у наданій звітності та можливості їх виправлення без застосування фінансових санкцій.
Так, надіслана платником декларація з податку на додану вартість одразу ж проходить арифметичний контроль та співставлення даних з наявною інформацією у базах ДФС. У разі виявлення під час звірки ризиків, вони одразу ж формуються в електронне повідомлення та надсилаються платнику для самостійного коригування податкової звітності.
Сектор комунікацій
Дрогобицької ОДПІ