» Офіційні документи » Розпорядження районної державної адміністрації від 28 листопада 2014 року №295

Розпорядження районної державної адміністрації від 28 листопада 2014 року №295

Автор: admin2 от 4-12-2014, 17:01
 (голосів: 0)

Про комісію для проведення інвентаризації

 

Керуючись Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», відповідно до вимог Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Держказначейства України від 30 жовтня 1998 року № 90, для контролю за схоронністю матеріальних цінностей:

1. Призначити комісію з проведення інвентаризації у такому складі:

Голова комісії: Мізерник І.Д.– заступник голови райдержадміністрації;

Члени комісії:

Шпек Л.Є. – начальник відділу фінансово-господарського

забезпечення апарату райдержадміністрації;

Сенів Н.М. – начальник загального відділу апарату

райдержадміністрації;

Кішко Л.М. – начальник відділу організаційно кадрової роботи апарату

райдержадміністрації;

Болонна Р.Б. – головний спеціаліст відділу фінансово- господарського

забезпечення апарату райдержадміністрації;

Кузьменко Ю.І. –спеціаліст І категорії відділу фінансово- господар-

ського забезпечення апарату райдержадміністрації,

секретар комісії.

2.Комісії (Мізерник І.Д.) провести інвентаризацію основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та запасів, товарно – матеріальних цінностей, грошових коштів установи, що знаходяться на зберіганні у матеріально-відповідальних осіб в апараті райдержадміністрації, її структурних підрозділах станом на 1 грудня 2014 року з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження і складанням відповідних інвентаризаційних описів.

3. Надати право інвентаризаційній комісії при огляді матеріальних цінностей, які стали не придатні до експлуатації і не підлягають відновленню, подати пропозиції щодо списання таких цінностей у порядку, встановленому Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 року № 1314.

4. Для проведення інвентаризації виборчих скриньок, комп’ютерної техніки та іншого обладнання, які передані ЦВК на позабалансовий рахунок райдержадміністрації, призначити комісію у складі:

Голова комісії:

Мізерник І.Д. - заступник голови райдержадміністрації;

Члени комісії:

Білик І.М. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців

апарату райдержадміністрації;

Шпек Л.Є. – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації;

Кішко Л.М. – начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату

райдержадміністрації;

Михалко Н.Б. – головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру

виборців апарату райдержадміністрації, секретар комісії.

5. Узагальнені результати інвентаризації подати на затвердження до 24 грудня 2014 року.

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації І.Д.Мізерника.

 

Перший заступник голови С.В.Рудницький

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua