» Освіта » Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярів

Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярів

Автор: admin1 от 19-11-2014, 12:32
 (голосів: 0)

Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярівНа базі методичного кабінету під керівництвом методиста Ольги Лужецької відбулося засідання «круглого столу» голів шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Дрогобицького району на тему «Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярів». У рамках договору про співпрацю відділу освіти та Дрогобицького педагогічного університету ім. І.Франка у роботі засідання брали участь викладачі кафедри початкового навчання університету.

Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярівПро підготовку вчителів початкових класів до використання інтерактивних методів навчання розповіла кандидат педагогічних наук, доцент Алла Зимульдінова, про самопідготовку, як шлях удосконалення компетентності учителя початкових класів – кандидат психологічних наук, доцент Оксана Жигайло, про використання на уроках математики завдань підвищеної складності – кандидат психологічних наук, доцент Олександра Шаран, про інтерактивне навчання, як один із шляхів підвищення ефективності навчання природознавства – кандидат педагогічних наук, доцент Лілія Стахів, про використання елементів інтерактивних технологій на уроках трудового навчання в початкових класах – доцент Ярослава Дробчак. Питання практичного використання інтерактивних методів навчання висвітлила вчитель початкових класів Доброгостівської СЗШ І-ІІІ ступенів Ірина Лунишин.

 

Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярів
Шляхи впровадження інтерактивного навчання молодших школярів
 

 

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua