» Офіційні документи » Розпорядження районної державної адміністрації від 22 грудня 2015 року №383

Розпорядження районної державної адміністрації від 22 грудня 2015 року №383

Автор: admin1 от 24-12-2015, 12:42
 (голосів: 0)

Про  затвердження Положення

про відділ взаємодії з правоохоронними

органами, оборонної, мобілізаційної роботи,

запобігання та виявлення корупції апарату

Дрогобицької районної державної адміністрації

 

 

Відповідно до статей 5, 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2006 року №587 "Про затвердження Типового положення про мобілізаційний підрозділ органу державної влади, іншого державного органу", керуючись розпорядженням голови райдержадміністрації від 31 липня 2015 року № 208 "Про впорядкування структури апарату районної державної адміністрації":

 

1. Затвердити Положення про відділ взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату Дрогобицької районної державної адміністрації, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 31 січня 2013 року №31 "Про затвердження Положення про сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату Дрогобицької районної державної адміністрації".

3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

                                                  

Голова                                                                                                     М.Е Лісогор

 

  

 

 

 

             ЗАТВЕРДЖЕНО

                              Розпорядження голови

                              райдержадміністрації

        22 грудня 2015 № 383

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ взаємодії з правоохоронними органами,

оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції

апарату Дрогобицької районної державної адміністрації.

 

  1. 1.      Загальні положення.

1.1 Відділ взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату Дрогобицької районної державної адміністрації (надалі - відділ) утворюється розпорядженням голови районної державної адміністрації.

1.2. Відділ є структурним підрозділом апарату Дрогобицької районної державної адміністрації і підпорядковується у своїй діяльності безпосередньо голові райдержадміністрації або за його рішенням – керівнику апарату райдержадміністрації.

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією та законами України,  постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями  Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, розпорядженнями та дорученнями голови райдержадміністрації, цим положенням та іншими нормативно-правовими актами відповідно до напрямку діяльності.

1.4. У межах своєї компетенції відділ взаємодіє з підрозділами райдержадміністрації, підприємствами, установами та організаціями, правоохоронними, контролюючими та іншими органами, військовими підрозділами, дислокованими на території регіону.

1.5. Основними завданнями відділу є:

1.5.1. У сфері взаємодії з правоохоронними органами - організація взаємодії на території району райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування з судовими, правоохоронними, контролюючими органами, прокуратурою, органами юстиції та іншими державними органами, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, об’єднаннями громадян та окремими громадянами України щодо забезпечення законності, правопорядку, прав і свобод громадян.

1.5.2.  У сфері запобігання та виявлення корупції:

- підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

- надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання антикорупційного законодавства;

- участь в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;

- проведення організаційної, профілактичної та роз’яснювальної роботи щодо запобігання, виявлення та протидії корупції.              

            1.5.3. Розроблення проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках – проектів нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень.

            1.5.4. Підготовка самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційних та аналітичних матеріалів для подання голові райдержадміністрації.

            1.5.5. Забезпечення захисту персональних даних.   

            1.5.6. Здійснення інших передбачених законом повноважень.

 

 

2. Завдання і функції відділу.

2.1. У частині діяльності правоохоронних органів:

2.1.1. Організовує на території району виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації та рішень дорадчих органів райдержадміністрації з правоохоронних питань, здійснює контроль за їх реалізацією та при необхідності готує звіти про стан їх виконання.

2.1.2. Організаційно забезпечує здійснення заходів, проводить аналіз та готує для подання до відділу взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату Львівської обласної державної адміністрації звіти про виконання:

- плану заходів щодо реалізації Концепції державної політики у сфері боротьби з організованою злочинністю;

- плану заходів з реалізації Концепції державної міграційної служби;

- плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту, в українське суспільство на період до 2020 року.

Проводить збір, узагальнення та аналіз статистичної та іншої інформації  з правоохоронних питань, готує відповідні пропозиції для голови райдержадміністрації.

2.1.3. Сприяє Управлінню Державної пенітенціарної служби України у Львівській області в залученні виробничого потенціалу Дрогобицької виправної колонії № 40 в економіку району.

2.1.4. Сприяє підрозділам внутрішніх військ у забезпеченні відбору громадян України на військову службу за контрактом у внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України.

            2.1.5. Надає допомогу сільським, селищним радам району щодо забезпечення діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, організації координації та контролю за їх діяльністю.

            2.1.6. Сприяє сільським, селищним радам району в забезпеченні дільничних інспекторів міліції, їх громадських помічників службовими приміщеннями, засобами зв’язку та оргтехнікою.

            2.1.7. Розробляє районні програми (плани заходів) з правоохоронних питань, здійснює контроль за їх реалізацією та готує звіти про стан їх виконання.

2.1.8. Розробляє проекти розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, рішень дорадчих органів райдержадміністрації з правоохоронних питань, організовує їх виконання.

2.1.9. Забезпечує погодження керівництвом райдержадміністрації проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади з правоохоронних питань.

2.1.10. Бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими структурними підрозділами райдержадміністрації.

2.1.11. Аналізує стан діяльності правоохоронних органів регіону щодо забезпечення профілактики правопорушень, посилення боротьби із злочинністю, корупцією, зміцнення громадської безпеки, законності і правопорядку в районі, тенденції розвитку криміногенної ситуації в районі та готує відповідні пропозиції для керівництва райдержадміністрації.

2.1.12. Готує, у межах компетенції, самостійно або разом з іншими структурними підрозділами, інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації.

2.1.13. Розглядає, у межах компетенції, звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

2.1.14. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ.                   

            2.2. У частині оборонної роботи:

2.2.1. Планує та організовує здійснення заходів, пов’язаних з діяльністю на території регіону військових частин Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством.

2.2.2. Забезпечує і контролює виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, а також громадянами.        

2.2.3. Сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенню чергових призовів на військову службу за контрактом.

2.2.4. Організовує роботу щодо здійснення шефства над військовою частиною              А 1108 м. Дрогобич.

2.2.5. Організовує підготовку та готує аналітичну характеристику військово-економічного потенціалу району.    

2.3. У частині мобілізаційної роботи:

2.3.1. Бере участь у державному регулюванні мобілізаційної підготовки та мобілізації.

            2.3.2. Організовує виконання райдержадміністрацією законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

            2.3.3. Розробляє та подає керівництву райдержадміністрації проекти нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

            2.3.4. Організовує наукове, інформаційне, методологічне та методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації.

            2.3.5. Організовує планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з проведення відповідної сфери управління, галузі національної економіки чи території району на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням.

            2.3.6. Бере участь у формуванні проекту основних показників мобілізаційного плану.

2.3.7. Контролює здійснення заходів з мобілізаційної підготовки підприємствами, установами та організаціями з метою сталого функціонування відповідної сфери і управління, галузі національної економіки чи території району в умовах особливого періоду.

2.3.8. Організовує роботу пов’язану з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

2.3.9. Організовує роботу з бронювання військовозобов’язаних та контроль за веденням їх обліку, забезпечує подання відповідної звітності, подає пропозиції щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час.

2.3.10. Розробляє заходи щодо раціонального використання в особливий період матеріально-технічних, сировинних, фінансових ресурсів та виробничого потенціалу.

2.3.11. Забезпечує виконання державними органами інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів.

2.3.12. Готує і доводить іншим структурним підрозділам райдержадміністрації вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.3.13. Здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників мобілізаційного підрозділу, у тому числі шляхом проведення навчань.

2.3.14. Забезпечує додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки.

2.3.15. Готує щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності та про хід виконання довгострокових та річних програм мобілізаційної підготовки.

2.4. У частині режимно-секретного органу:

2.4.1. Не допускає необґрунтованого допуску та доступу осіб до документів, що становлять державну таємницю.

2.4.2. Своєчасно розробляє та реалізує разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації заходи, що забезпечують охорону державної таємниці.

2.4.3. Запобігає розголошенню секретної інформації, випадкам втрат матеріальних носіїв цієї інформації, заволодінню секретною інформацією іноземними державами, іноземними юридичними особами, іноземцями, особами без громадянства та громадянами України, яким не надано допуску до неї.

2.4.4. Веде роботу по виявленню та закриттю каналів просочення секретної інформації в процесі діяльності райдержадміністрації.

2.4.5. Забезпечує запровадження заходів режиму секретності під час виконання всіх видів робіт, пов’язаних з державною таємницею, та під час здійснення зовнішніх відносин.

2.4.6. Розробляє на основі законодавства і здійснює разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, підприємствами, установами, організаціями заходи щодо:

а) Охорони державної таємниці під час проведення всіх видів секретних робіт, користування секретними документами та виробами, іншими матеріальними носіями секретної інформації, відвідування підприємств, установ, організацій іноземними делегаціями, групами чи окремими іноземцями та проведення роботи з ними;

б) Запобігання просоченню (витоку) секретної інформації технічними каналами.

2.4.7. Вивчає з метою виявлення та закриття каналів просочення (витоку) секретної інформації стан виробничої, науково-дослідної, дослідно-конструкторської та іншої діяльності підприємства, установи, організації, проводить аналітичну роботу з цих питань. За результатами разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації розробляє і вживає режимних заходів.

2.4.8. Розробляє разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації на основі вимог законодавства та за результатами вивчення стану діяльності підприємств, установ, організацій перспективні та поточні плани охорони державної таємниці, а також плани заходів щодо вирішення окремих питань забезпечення режиму секретності, які затверджуються керівником підприємства, установи, організації.

2.4.9. Організовує і забезпечує контроль за виконанням в райдержадміністрації вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням установленого порядку поводження з матеріальними носіями секретної інформації.

2.4.10. Контролює дотримання установленого в структурних підрозділах райдержадміністрації організації порядку доступу працівників до відомостей, що становлять державну таємницю, у зв’язку з чим перевіряє відповідність форми наданого їм допуску до державної таємниці ступеню секретності відомостей, до яких надається допуск.

2.4.11. Контролює виконання заходів, спрямованих на забезпечення режиму секретності під час розроблення, проектування, виробництва, обліку, транспортування, знищення секретних виробів та оформлення документації на них.

2.4.12. Контролює стан охорони державної таємниці, яка була передана іншим  підприємствам, установам, організаціям у зв’язку з виконанням замовлень.

2.4.13. Контролює стан і організацію роботи з питань охорони державної таємниці у підпорядкованих апарату райдержадміністрації структурних підрозділах.

2.4.15. Готує документи для отримання Дрогобицькою районною державною адміністрацією дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею.

2.4.16. Готує документи на допуск до державної таємниці керівників та працівників структурних підрозділів райдержадміністрації, а також проекти письмових розпоряджень про надання їм допуску до державної таємниці.

2.4.17. Організовує за розпорядженням голови райдержадміністрації службові розслідування за фактами розголошення державної таємниці та втрати її матеріальних носіїв, а також інших порушень вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці та бере участь у них. Веде облік та проводить аналіз цих фактів.

2.4.18  Організовує і веде секретне діловодство та архівне зберігання секретних документів.

2.4.19. Розробляє у разі потреби разом з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації легенди прикриття окремих робіт, випробувань та транспортування секретних виробів.

2.4.20. Формує на підставі пропозицій керівників структурних підрозділів райдержадміністрації номенклатуру посад працівників зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

2.4.21. Проводить роз’яснювальну роботу з метою запобігання порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці особами, яким надано допуск та доступ до державної таємниці.

2.4.22. Бере участь у роботі експертних комісій, у тому числі у підготовці матеріалів для експертних висновків державних експертів з питань таємниць.

2.4.23. Розробляє плани заходів щодо забезпечення режиму секретності на особливий період та на випадок надзвичайних ситуацій.

2.4.24. Бере участь у розробленні проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань забезпечення охорони державної таємниці.

2.4.25. Здійснює інші функції відповідно до законодавства у сфері охорони державної таємниці.

2.4.26. Здійснює контроль за станом секретності в Дрогобицькій районній державній адміністрації.

2.5. У частині забезпечення реалізації державної антикорупційної політики в райдержадміністрації:

2.5.1. Розробляє, здійснює та контролює проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням.

2.5.2. Бере участь у проведенні антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються райдержадміністрацією, з метою виявлення чинників, що сприяють чи можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень, та у разі їх виявлення вносить пропозиції голові райдержадміністрації щодо усунення або скасування відповідних актів (документів).    

2.5.3. Надає іншим структурним підрозділам райдержадміністрації та окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.

2.5.4. Вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб райдержадміністрації, вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо їх усунення.

            2.5.5. Надає допомогу у заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.

            2.5.6. Бере участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в райдержадміністрації з виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення, або не виконання вимог антикорупційного законодавства.    

            2.5.7. Повідомляє у письмовій формі голову райдержадміністрації та спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю ГУ Національної поліції у Львівській області, податкової міліції, Дрогобицького МВ УСБУ у Львівській області, про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами райдержадміністрації.

            2.5.8. Веде облік працівників райдержадміністрації, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

2.5.9. Взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та протидії корупції інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

2.5.10. Забезпечує наповнення розділу «Запобігання проявам корупції» на офіційному веб-сайті райдержадміністрації www.drogobych-rda.gov.ua, інформаційними повідомленнями з питань правоохоронної діяльності, оборонної сфери, запобігання та виявлення корупції.              

2.6. Організаційно забезпечує діяльність:

            2.5.1.  Районної комісії для надання допомоги установам пенітенціарної системи у вирішенні проблем працевлаштування засуджених.

            2.6.2. Районної комісії з питань діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону.

            2.6.3.Спостережної комісії при Дрогобицькій районній державній адміністрації;

            2.6.4.  Районної призовної комісії ;

            2.6.5. Районної групи з питань інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту, в українське суспільство;

2.6.6. Інших дорадчих органів (комітетів, штабів, комісій, робочих груп тощо), створюваних у встановленому порядку розпорядженням голови райдержадміністрації.

2.7. Здійснює інші передбачені законодавством повноваження.

 

3. Права, обов’язки, відповідальність.

3.1.Відділ має право:

            3.1.1. Готувати і доводити іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, основним галузевим органам, органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронним та іншим органам, військовим підрозділам, підприємствам, установам, організаціям різних форм власності обов’язкові для виконання вказівки щодо впровадження в життя рішень з питань планування, методологічного та методичного забезпечення мобілізаційної підготовки в районі, роботи  в сфері охорони державної таємниці, правоохоронної, оборонної та антикорупційної діяльності.

            3.1.2. Контролювати та перевіряти виконання підрозділами райдержадміністрації, галузевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами, військовими підрозділами, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності законів України, указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень, доручень Кабінету Міністрів України, розпоряджень, доручень та інших рішень голови райдержадміністрації, дорадчих органів райдержадміністрації з мобілізаційних і оборонних питань, охорони державної таємниці, з правоохоронних, оборонних та антикорупційних питань.

            3.1.3. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, правоохоронних та інших органів, військових підрозділів, підприємств, установ, організацій документи, висновки, довідки, іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на відділ завдань, функцій та обов’язків.

            3.1.4. Інформувати керівництво райдержадміністрації у разі покладення на нього виконання роботи, що не належить до завдань, функцій та обов’язків відділу, чи виходить за його межі, а також у випадках коли посадові особи не подають або несвоєчасно подають документи та інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань.

3.1.5. Залучати за згодою відповідних керівників, спеціалістів для підготовки інформацій, довідок та інших матеріалів, проектів рішень райдержадміністрації чи її робочих (дорадчих) органів, здійснення перевірок виконання раніше прийнятих рішень з питань, що належать до його компетенції.

3.1.6. Працівники відділу під час проведення службових розслідувань (перевірок) мають право з урахуванням обмежень, встановлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень та територій органу виконавчої влади, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки).

3.1.7. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.

3.1.8. Брати участь у сесіях рад, у нарадах інших дорадчих і колегіальних органів райдержадміністрації, сільських, селищних рад, правоохоронних, контролюючих та інших державних органів, військових підрозділів з питань, що відносяться до завдань, функцій і обов’язків відділу.

3.1.9. Вносити пропозиції голові райдержадміністрації щодо кадрового зміцнення правоохоронних органів і військових підрозділів. Вивчати кандидатури, на які у встановленому порядку надійшли в райдержадміністрацію клопотання щодо їх погодження для призначення на керівні посади правоохоронних органів та деяких військових підрозділів, проводити з ними співбесіди та вносити відповідні пропозиції голові райдержадміністрації.

3.1.10. Подавати голові районної державної адміністрації пропозиції про заохочення працівників, які брали участь у розробці, підготовці та проведенні відповідних заходів щодо мобілізаційної діяльності, сфери охорони державної таємниці,  правоохоронної, оборонної та антикорупційної роботи, а також стосовно накладання стягнень на осіб, які допустили порушення вимог законодавства і відповідних рішень голови райдержадміністрації з питань правоохоронної та оборонної діяльності.

3.1.11. Вносити пропозиції голові райдержадміністрації щодо матеріально-технічного забезпечення правоохоронних та військових підрозділів регіону.                                     

 

4. Структура відділу.

            4.1. Структура, кількісний склад відділу, фонд оплати праці його працівників затверджується головою районної державної адміністрації в межах граничної чисельності і відповідно до штатного розпису та кошторису витрат на апарат райдержадміністрації.

            4.2. Структурно відділ є одним підрозділом. Відділ очолює начальник відділу, який призначається і звільняється з посади розпорядженням голови районної державної адміністрації за поданням керівника апарату райдержадміністрації. Особа, що призначається на посаду начальника відділу, має мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, післядипломною освітою у сфері державного управління: магістр державного управління, зі стажем роботи на державній службі або на інших керівних посадах не менш 5 років.

4.3. У разі відсутності начальника відділу його обов’язки виконує спеціаліст відділу.

            4.4. Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посади розпорядженням голови райдержадміністрації за поданням начальника відділу і погодженням керівника апарату райдержадміністрації.

4.5. Начальник відділу безпосередньо підпорядковується голові районної державної адміністрації, а в оперативному порядку - керівнику апарату райдержадміністрації.

4.6. Начальник відділу повинен мати досвід роботи у сфері мобілізаційної підготовки.

4.7. Призначення та звільнення начальника відділу здійснюється за погодженням з Управлінням Служби Безпеки України у Львівській області та сектором з питань режимно-секретної роботи апарату Львівської обласної державної адміністрації  щодо ведення сфери охорони державної таємниці в Дрогобицькій райдержадміністрації (начальник режимно-секретного органу райдержадміністрації).   

4.8. Начальник відділу:

4.8.1. Бере участь у нарадах, засіданнях, інших заходах райдержадміністрації, сільських, селищних рад, правоохоронних, контролюючих та інших державних органів, військових підрозділів при обговорені мобілізаційних і оборонних питань, питань охорони державної таємниці, з правоохоронних та антикорупційних питань.   

4.8.2. Інформує керівництво райдержадміністрації про покладення на працівників відділу обов’язків, що не належать до компетенції відділу чи виходять за його межі, а також у випадках, коли відповідний підрозділ або посадові особи не видають відділу документи та інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань.

4.8.3. Керує роботою відділу і забезпечує виконання та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.8.4. Визначає права та обов’язки працівників відділу.

4.8.5. Організовує роботу працівників відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань і вказівок керівництва райдержадміністрації.

4.8.6. Контролює і перевіряє виконання документів, доручень та інших вказівок працівниками відділу.         

4.8.7. Подає голові райдержадміністрації пропозиції про заохочення працівників відділу за сумлінне ставлення до своїх обов’язків або притягнення до дисциплінарної відповідальності за неналежне їх виконання, а також винних у порушенні чинного законодавства.

 

5. Заключні положення.

5.1. Покладання на відділ, його працівників обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень, а також обмежують виконання покладених на нього завдань, не допускається.   

5.2. Робота відділу здійснюється з додержанням режиму таємності відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну таємницю».

5.3. Районна державна адміністрація зобов’язана створити умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечити їх окремими приміщеннями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, технічним захистом інформації з обмеженим доступом в автоматизованих системах, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою з мобілізаційних, оборонних питань, діяльності режимно-секретного органу, правоохоронних, оборонних та антикорупційних питань.

5.4. Реорганізація чи припинення діяльності відділу проводиться на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації з дотриманням вимог чинного законодавства України.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua